Як зареєструвати ТОВ у період воєнного стану в Україні?
У період воєнного стану діють різні обмеження, але незважаючи на це, бізнес в Україні продовжує функціонувати. Також багато громадян, у т. ч. підприємці, хочуть створити товариство з обмеженою відповідальністю. У зв'язку з цим виникає актуальне питання - які особливості реєстрації юридичної особи в умовах воєнного стану.
Особливих змін у порядку реєстрації ТОВ немає. Порядок започаткування нових суб'єктів господарювання, зокрема, товариств з обмеженою відповідальністю, дещо спрощений. До цього часу за загальним правилом реєстрація ТОВ здійснювалася за місцем знаходження юридичної особи суб'єктами державної реєстрації речових або нотаріусом.
Сьогодні створити ТОВ шляхом звернення до компетентних державних органів можна в будь-якому місці, тобто незалежно від розташування суб'єкта господарювання. В іншому процедура реєстрації залишилася незмінною. Якщо ви хочете отримати консультацію та замовити послугу «під ключ», щоб відкрити ТОВ у мінімальні терміни, перейдіть за цим посиланням.
Як відбувається реєстрація ТОВ?
Умовно створення товариства з обмеженою відповідальністю можна поділити на кілька етапів:
- Організаційно-підготовчий:
- вибір виду економічної діяльності;
- вибір юридичної адреси;
- визначення складу засновників;
- вибір оптимальної системи оподаткування;
- вибір найменування.
2. Розробка документів. Для проведення процедури державної реєстрації слід підготувати установчі документи (статут, протокол загальних зборів, рішення), реєстраційну картку.
3. Державна реєстрація. Подання документів держреєстратору та отримання витягу з ЄДР.
Доручивши відкриття ТОВ спеціалістам, клієнт отримує послуги «під ключ» за мінімальної участі. Це головна перевага звернення до професіоналів. Якщо ви довірите реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю юристам, ви мінімізуєте тимчасові та фінансові витрати та виключите ймовірність помилок та, відповідно, відмови у державній реєстрації нового суб'єкта господарювання.