03110, м. Київ, вул. Солом'янська 3, офіс 103

+38 (063) 985-71-71

Робочий час: 09:00-18:00

Letters@lc-barrister.com.ua

Відновлення свідоцтва ПДВ

У разі якщо, податкова інспекція анулювала Вашу реєстрацію як платника ПДВ і вам необхідно відновити її, юристи компанії «Барістер» допоможуть з цим.

Наші юристи проконсультують Вас щодо порядку дій, необхідних документів та здійснять усі передбачені законодавством дії пов’язані з відновленням Вас як платника ПДВ.

 Причини, з яких можливе анулювання реєстрації платника ПДВ:

  1. Особа, яка зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеною в статті 181 ПКУ, за умови сплати податкових зобов’язань.
  2. Особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов’язань зі податку.
  3. Особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати ПДВ.
  4. Особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних місяців не подає контролюючому органу декларації з ПДВ або подає таку декларацію, яка свідчить про відсутність, постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування зобов’язання чи податкового кредиту.
  5. Установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними.
  6. Господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи – банкрута;
  7. Платник податку ліквідується за рішенням суду або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано за рішенням суду.
  8. Фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність.
  9. Припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчився строк, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку.

Необхідні документи для реєстрації платника ПДВ:

  1. Реєстраційна заява платника податку на додану вартість (Форма № 1-ПДВ).
  2. Запит на витяг з Реєстру платників ПДВ (Форма 1-ЗВР).
  3. Довіреність.

За результатом надання послуги Ви отримаєте:

Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.

Термін і вартість послуги:

800 грн. (6 р. д.)

Нормативна база:

  1. Наказ Міністерства фінансів України від 14.11.2014 р. № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість».
  2. Податковий кодекс України.