03110, м. Київ, вул. Солом'янська 3, офіс 103

+38073-305-67-75

(044)333-91-14

Робочий час: 09:00-17:00

Letters@lc-barrister.com.ua

Реєстрація ТОВ з ПДВ

Набуття статусу платника податку на додану вартість в Україні може бути:

  • обов'язковим (якщо сумарний оборот юридичної особи за рік становить не менше 1 мільйона гривень, чи наявність такого статусу передбачено законодавством);

  • добровільним (якщо суб'єкт господарювання вважає за необхідне отримати статус платника ПДВ).

Усі питання щодо вибору оптимальної системи оподаткування краще вирішувати на початковій стадії, тобто на момент створення нового суб'єкта господарювання.

Реєстрація ТОВ з ПДВ - трудомістка процедура, що потребує компетентного підходу, юридичної кваліфікації та досвіду. Якщо ви хочете заощадити час та сили, а також мінімізувати фінансові витрати, доручіть виконання цього завдання спеціалістам юридичної компанії Barrister.

Як відбувається реєстрація ТОВ із ПДВ?

Загалом процедура відкриття товариства з обмеженою відповідальністю в Україні є однаковою для всіх. Особливість полягає у підготовці пакету документів.

Якщо ви бажаєте одразу провести реєстрацію ТОВ з ПДВ, додатково державному реєстратору потрібно надати заяву встановленої форми.

Таким чином, ви заощадите близько 1 місяця. Якщо на етапі створення нової компанії ви не визначилися з оптимальною системою оподаткування, отримати статус платника податку на додану вартість можна пізніше за допомогою звернення до податкової служби.

Особливості набуття статусу платника ПДВ

Багато бізнесменів, які вибрали товариство з обмеженою відповідальністю як організаційно-правову форму здійснення господарської діяльності, стикаються з низкою труднощів у процесі проведення реєстраційної процедури.

На жаль, бажання заявника щодо набуття статусу платника податків ПДВ не завжди враховується держреєстратором. Найчастіше відмова пов'язані з неправильної підготовкою документів.

У такому разі доведеться набувати статусу лише через податкову службу. І тут є особливості. Звернутися із заявою потрібно до 20-го числа попереднього місяця, інакше отримати статус ви зможете лише після закінчення ще одного календарного місяця.

Щоб уникнути подібних труднощів, зверніться до юридичної компанії «Баррістер». Ми гарантуємо:

  • компетентний підхід до вашої ситуації;

  • підготовку повного пакета документів;

  • дотримання строків, передбачених законодавством.

Послуги юридичної компанії Barrister з реєстрації ТОВ з ПДВ

Щоб створити товариство з обмеженою відповідальністю, необхідно пройти процедуру, регламентовану законом. Запорука успіху у такій справі – звернення до професіоналів.

Юристи компанії «Баррістер» надають такі послуги:

  1. Юридичні консультації з будь-яких питань, пов'язаних із створенням нового господарського товариства, організацією бухгалтерського обліку, провадження діяльності тощо.

  2. Вибір найменування підприємства, його перевірка у ЄДРПОУ.

  3. Вибір оптимальної форми оподаткування.

  4. Реєстрація ТОВ як платник податку на додану вартість.

  5. Встановлення порядку формування статутного капіталу.

  6. Оренда юридичної адреси.

  7. Вибір виду економічної діяльності відповідно до КВЕД.

  8. Розробка статуту.

  9. Підготовка пакета документів та направлення його державному реєстратору.

  10. Отримання виписки з ЄДР.

  11. Відкриття рахунку у банківській установі України.

  12. Консалтингова та практична допомога в організації бухгалтерського обліку.

  13. Послуги корпоративного, податкового юриста та ін. 

Це не вичерпний перелік послуг, які ми надаємо клієнтам. Щоб отримати детальну інформацію, отримати унікальну торгову пропозицію та стати нашим клієнтом, виберіть для зв'язку будь-який зручний спосіб:

  • чат-бот на сайті;

  • електронну пошту;

  • телефонний дзвінок.

Як відбувається реєстрація ТОВ із ПДВ?

Створення суб'єкта господарювання - поетапна процедура, яка проходить у такому порядку:

  1. Підготовка:

  • допомогу у виборі найменування товариства з обмеженою відповідальністю, що відповідає вимогам законодавства;

  • вибір юридичної адреси;

  • збирання контактної інформації про юридичну особу;

  • вибір видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора;

  • розробка статуту;

  • підготовка протоколу загальних зборів засновників;

  • визначення розміру статутного капіталу, порядку формування;

  • призначення директора.

  1. Підготовка пакетів документів.

  2. Оплата державних мит.

  3. Направлення документів державному реєстратору.

  4. Отримання виписки з ЄДР.

  5. Постановка нового суб'єкта господарювання на облік органів статистики, Пенсійному фонді, інших фондах.

  6. Виготовлення печаті, штампу (за потреби).

  7. Юридичний супровід під час відкриття рахунку у банку.

Що отримує клієнт?

В результаті виконання роботи клієнт отримує:

  • витяг з Єдиного державного реєстру;

  • опис документів, що підтверджує факт подання та перелік статутних документів;

  • статут, оформлений відповідно до вимог закону;

  • протокол (рішення) загальних зборів учасників ТОВ;

  • наказ про призначення керівника;

  • статус платника податку на додану вартість (витяг із реєстру);

  • довідку про взяття на облік в управлінні статистики.

Реєстрація ТОВ з ПДВ у юридичній компанії «Баррістер» - ідеальний вибір

Щорічно ми обслуговуємо сотні клієнтів, які бажають розпочати свій бізнес. Більшість із них стали нашими постійними клієнтами, з якими ми продовжуємо співпрацювати у рамках юридичного абонентського обслуговування.

Якщо ви не знаєте, кому доручити відкриття товариства з обмеженою відповідальністю, звертайтесь до нас. Реєстрація ТОВ з ПДВ від наших спеціалістів - правильний, економічно вигідний вибір з наступних причин:

  1. Високий професіоналізм. У нашій компанії працюють юристи, бухгалтери, які мають високу кваліфікацію та постійно вдосконалюють свої навички.

  2. Досвід. ЮК Barrister працює на правовому ринку України протягом 10 років. Колосальний досвід дозволяє нам виконувати завдання будь-якої складності та знаходити оптимальні рішення для вашого бізнесу.

  3. Гарантія якості. Звернувшись до нас, ви гарантовано отримаєте результат. При цьому участь клієнта є мінімальною. Все, що вам потрібно — надання загальної інформації та оформлення довіреності на ім'я нашого співробітника.

  4. Оперативність. Мінімальний термін відкриття ТОВ з ПДВ - 3 робочі дні.

  5. Конфіденційність. Ви можете не переживати за збереження персональних даних та корпоративних даних, оскільки ми гарантуємо надійне збереження відомостей, отриманих нами під час співпраці.

  6. Прозорість, чесність. Ви можете контролювати кожен етап виконання роботи, а ми гарантуємо регулярне подання звітності. Співробітництво засноване на договорі та взаємовигідних умовах.

Шукаєте надійного, відповідального, професійного партнера, який допоможе відкрити фірму та забезпечити якісне обслуговування бізнесу? Звертайтесь до юридичної компанії «Баррістер». У нас є унікальна пропозиція для кожного клієнта!