Нове Положення про комісію із соцстрахування підприємства
Фонд соцстраху повідомив, що нова редакція Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності чинна з 27 липня 2018 року (після її оприлюднення відповідно до рішення правління ФСС)
27 липня 2018 року на сайті ФСС було оприлюднено текст постанови ФСС від 19.07.2018 р. №13, якою затверджено нове Положення про комісію (уповноваженого) зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.
Згідно з текстом постанови, вона набирає чинності з моменту її оприлюднення. І на думку Фонду соцтраху, це є день її оприлюднення на офіційному сайті ФСС (тобто 27 липня 2018 року).
Як пояснив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко, «комісія із страхування кожної установи – ще один орган, окрім Фонду, який має не лише обов’язок, але й повноваження здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою лікарняних застрахованим особам. Близько 35% звернень на гарячу лінію ФССУ стосуються затримки виплат за листками непрацездатності. Фонд здійснює фінансування упродовж 10 робочих днів з моменту отримання від роботодавця заяви-розрахунку, лікарняні фінансуються вчасно та в повному обсязі. Але затримки можуть мати індивідуальний характер. Наприклад, з якоїсь причини роботодавець затягнув із подачею заяви-розрахунку. Або, отримавши від Фонду кошти, не встиг виплатити їх працівнику в найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, як це передбачено законом. Комісія має відслідковувати всі ці процеси та вчасно на них впливати, Положення дає їй ці повноваження». В заключення вище сказаного надіємося на покращення роботи ФСС та на сумлінність і відповідальність роботодавців.